Diagnostika problému svépomocí
Pokud se Váš problém týká pevného připojení, pokuste se prosím diagnostikovat příčinu svépomocí. Problém může být v počítači (nejčastěji), v síťovém kabelu či v datové zásuvce (vzácně). Využijte prosím následujících rad a třeba nebudete vůbec potřebovat naši pomoc.
Najděte spolubydlící(ho) s funkčním připojením na internet – pokud nikomu na patře/na koleji internet nefunguje, bude problém nejspíš na páteřní síti. Provoz páteřní sítě monitorujeme, tudíž velmi pravděpodobně na opravě již aktivně pracujeme.
Použijte Váš síťový kabel pro připojení funkčního počítače do funkční zásuvky – pokud připojení nefunguje, je vadný Váš síťový kabel.
Připojte Váš počítač s funkčním kabelem do funkční zásuvky – pokud Vám připojení nefunguje, je problém ve Vašem počítači. Nejčastější příčiny jsou zavirování počítače, nastavení IP adresy na pevno či nastavení proxy serveru v prohlížeči. Pokud Vám připojení funguje ve vedlejší zásuvce, je pravděpodobně problém v dané zásuvce (nejčastěji není aktivovaná).
Zkuste prosím Váš problém co nejvíce specifikovat. Popis problému „nefunguje mi internet“ je pro nás nedostačující a nemůžeme z něj patřičně určit příčinu a nadále Vám pomoci.