Počítače v kancelářích
Při výskytu problému s počítačem v kancelářích informujte primárně helpdesk výpočetního centra sídlící v SB23 (linka 5846 ). Lze řešit na odkazu: https://ci.vse.cz/sluzby/pro-zamestnance/helpdesk/
Provozní doba helpdesku: https://ci.vse.cz/centrum-informatiky/o-nas/provozni-doba/
Zaregistrování síťových zařízení probíhá přes webové rozhraní na stránce https://netreg.vse.cz
U nezaregistrovaného počítače budete na tuto stránku ve Vašem internetovém prohlížeči vždy automaticky přesměrováni. Detailní postup, jak zaregistrovat zařízení do pevné sítě VŠE naleznete na stránce https://ci.vse.cz/postupy/registrace-zarizeni-do-pevne-site-vse/#reg. Registraci printserverů, síťových tiskáren, počítačů s hromadným přístupem apod. provádí oddělení helpdesk.
Registraci je potřeba provést v následujících situacích:
- máte nové zařízení, které nikdy nebylo zapojeno do sítě VŠE
- registrace u stávajícího zařízení vypršela (registrace je automaticky zrušena, pokud se zařízení neobjeví na síti po dobu 4 měsíců)
- osoba, na kterou je zařízení zaregistrováno, již nemá aktivní pracovní vztah s VŠE
- ve Vašem počítači byla z nějakého důvodu vyměněna síťová karta
- počítač změní místnost, kde je fyzicky připojen (změna majitele, dočasné přepojení apod.)
Registraci není zapotřebí provádět pokud se připojujete pouze bezdrátově (přes WiFi eduroam).